Torsdags äventyr

Denna veckan har varit så otroligt seg! Har inte gjort någonting vettigt och jag har bara tränat och sovit, känns det som... På dagarna alltså. Jag har ju varit ute på kvällarna och träffat kompisar. Men det kanske behövs? Med tanke på att i helgen kommer det att vara fullt upp.
Idag åkte i alla fall jag och Carro till Arlington. Hennes kompis, Nicklas Bäckström som spelar ishockey i Washington Capitals, skulle skriva en autograf på en tröja, som hennes host familj ska sälja för kyrkan på någon audution... Så nu är den värld en hel del!
Efter det så drog vi till Tysons Corner och gick runt lite i affärerna. Vi köpte på Victoria Secrets lite olika krämer, det var typ 6 för 30, jätte billigt, så vi tog tre vars. Blev två body lotions och en dusch tvål.
Vi hade tänkt käka sushi till lunch, men det var för dyrt så det blev kina mat istället. Alltså, annan kina mat...

Hm, ja till helgen drar vi till Baltimore då! :D Lära sig amerikanska slang osv, hehe. Men skönt att åka en helg och få det överstökat... Jag anmälde mig ju först till en klass varje fredag. Sen ångrade jag mig lite, liksom varje fredag i några veckor... Och så kanske man har lust att resa bort över en helg lr någonting annat.. Så jag hoppades lite att klassen skulel bli inställd och så blev den det! :D
Min kompis Mirka tex har ju klass varje lördag, måste ju vara ännu drygare för hon kommer verkligen inte att kunna åka iväg över någon helg :/

Nej, nu ska detta inte bli lika meterlångt som mina mail till Aishat! ;D
Pusspuss och god natt!


//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0