St. Patricks day

Igår så var det st patricks day. Då ska man ha någonting grönt på sig, annars nyper folk en. Jag hade inget grönt på mig! Men det var så gulligt att se alla barnen på gatan springa runt i gröna kläder efter skolan när de lekte. Jag fick mitt paket från mamma igår, med en ny bok! Så jag satte mig i stolen framför huset och läste medan alla barn lekte i varma solen. Batteriet på kameran tog slut, annars hade jag tänkt att ta en bra bild!
Sen när jag åkte till min dansklass så hade alla där något grönt på sig, förutom jag då! Så min danslärare bara "Åh, inget grönt!" Och så nöp hon mig i armen xD.
Nej men nu tänkte jag i alla fall ut på min långrunda med hunden. Både hon och jag är jätte slöa idag, så jag fundarar på att ta en "vilodag" och bara göra halva?

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lisbeth Louw

nä va söt tradition:D hade jag ingen aning om att man gjorde:) sött! och du, din bok kommer nästa vecka, med anna-expressen;)

2010-03-19 @ 01:00:45
URL: http://thepinkmonsteramongus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0