Solen kom på att det är Mars och försvan...

Igår kväll så åkte jag och Mirka hem till Jared. Blä, jag var verkligen trött! Solen suger energin ur mig, haha! I alla fall så satt var vi där och kollade på någon skum film, ingen fattade vad den handlade om!
Sen så visade han oss runt i huset. Han bor i ett stort hus och har haft rumskamrater, men nu har alal flyttat så han har hela huset för sig själv. Huset är stort och över 200 år gammalt! Jag tyckte att det var bra material för att spela in en skräckfilm och hade aldrig vågat bo där själv! :S Men hans rum är iaf fint, och låser man dörren ut till hallen så går det nog bra, han har ju toalett, tv och allting utom kök på sitt rum liksom!
Mirka börjar ju inte jobba förrens 2.30 idag, så nu ska jag springa och ta en snabbdusch och möta henne. Skyp  får det väl bli senare,

Mamma och Anna... Ni behöver knappast packa sommarkläder för de första dagarna! Men vinter jacka behövs inte, vanlig jacka och tjocktröja funkar bättre!
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lisbeth Louw

stackars ulrika o anna...vädret följer efter dem...

2010-03-22 @ 14:23:26
URL: http://thepinkmonsteramongus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0