Philladelphia

Tjena alla coolingar! Tänkte berätta lite om min helg i Philly! Den var kanon! Jag åkte med Carro och Tony i tre timmar mot Philladephia, träffade min kompis Cherie och hängde med henne hem. Vi fixade lite saker hemma hos henne och gjorde oss i ordning, sen så tog vi tåget in to the city... Det var jag, Cherie, Sanna och Caroline.
Vi gick till ett uteställe som de brukade gå till, med liveband! Vi hade så jäkla kul!
Vi träffade bland annat på ett gäng Canadensare som hade svensexa, som vi hängde med hela kvällen! Åh vad avundsjuk jag är just nu på mina kompisar i Philly, hela området där de bor var så fint!
Sen dagen efter... Ja vi sov ju rätt länge! Sen blev det lunch med Carro och Tony och Carros vän Marre, efter det drog vi till en stor mal. Och sen så åkte vi hem. Det regnade hela helgen, så ingen ide att gå på sightsing i Philly, det tar vi en annan gång ;)


//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0