Mars 19, och jag har 23 grader varmt!

Jag har köpt ett par nya skor! Rotade igenom garderoben och upptäckte att jag tyvärr inte har så himla mycket vår och sommar kläder/skor... Jag ska ju åka och shoppa med mamma och Anna nästa söndag, och jag har så att jag klarar mig tills dess, men skor var det värre med... Inte många sandaler alls! Så jag drog till DSW och kika runt lite, och hittade ett par som jag tyckte var jätte fina! Lägger upp bild senare! Sen köpte jag även 2 flipfloppisar för 5 dollar, billigt och bra ;)
Sen när jag kom hem la jag mig ute i solen och stekte... Haha, alltså jag kände mig som en överklass brats... Inne i huset går städerskan och städar. När hon kom så låg jag och sov, sen gick jag en lång runda med Daisy. Sen kör jag och käkar lunch och shoppar lite, kommer hem och ligger och steker i solen. Jag har verkligen inget vettigt att göra om dagarna! Jag bara är och gör vad jag vill liksom :P Love it! Sen i sommar kommer jag såklart att jobba mkt mer, men då har jag ett så pass stort barn så jag kommer åka mycket till poolen, Kings Dominian (den stora karusellparken) och en massa annat skoj! Inget fel liv, eller hur! Ska fan gifta mig med någon rik snubbe i Hollywood, så kan jag bli en rik hemmafru som bara ligger och solar medan andra städar huset ;D
Och jag undrar hur det kommer vara i sommar! Om det är 25 grader i Mars, shit 45 i sommar! :D



//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lisbeth Louw

haha nya hollywood frun eller?;)

2010-03-19 @ 21:01:27
URL: http://thepinkmonsteramongus.blogspot.com
Postat av: Mamma

bara hon inte blir som dom bimbosarna som är med i TV3s nya serie....... Urk!

2010-03-19 @ 21:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0