Helg

Skrev jag igår? Ja jag antar att jag kanske gjorde det. Det hände ju lite saker igår... Väldigt tråkiga saker... Det som hände handlar inte om mig, men det kommre såklart att påverka mig. Har redan varit en massa tjafs om det! Tyvär kommer jag inte att kunna skriva det här av olika skäl. Får se vad som händer, kanske blir det bra, eller värre... vem vet?
Idag kan jag däremot berätta vad jag gjort! Jag och Mirka åke till en park med Daisy och låg och solade och gick promenader osv. När solen försvan i molen så åkte vi och hälsade på en kompis som är brandman. Brandmännen visade oss då runt på stationen, och en av killarna frågade ifall vi ville åka upp i brandstegen på den stora brandbilen. Haha vi bara vissst! Så fick vi ta på oss varsin stor tung hjälm och så fick vi ett bäte runt oss som vi knäppte fast oss med inne i korgen. Sen åkte vi 40 meter upp i luften och hade utsikt över hela Manassas! Hur coolt var inte det? :P
Har precis kommit hem nu, Mirka ska lära en unge att dansa, sen ska jag plocka upp M igen och så ska vi förmodligen möta en annan kompis.
Glömde ju kameran i bilen när vi hälsade på på brandstationen, trodde ju inte vi skulle få åka stege :P


Ser ni något fel i första bilden? Mirka står bokstavligen och svettas i hettan, men träden är kala, gråa och tråkiga... hm? Ljuger vi eller är träden bara lite sena? ;)

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lisbeth Louw

jag är så avundsjjuk på dig!

2010-03-21 @ 22:57:52
URL: http://thepinkmonsteramongus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0