Hallå

Sorry för dålig uppdatering :P Men jag spenderade hela helgen med Carro, Mirka och Tony i Woodbridge. Var helt okey och jag sparade alla mina pengar! Eller, jag köpte nya Pandora berlocker för lite pengar, men det är allt :)
Igår så åkte jag med Mirka till Fair oaks Mal och träffade Loulou och Hana. Loulou köpte lite nya kläder, men sen stängde malen 9.30 så vi gick till Cheescake factory och tog varsin drink i en timme. Jag drack en fruktsmoothie, super god och de hade riktiga jordgubbar som dekoration i galset! :D Och nej, det var ingen alkohololdrink om ni nu skulle få för er det, men drink säger man ju här när man ska dricka någonting :)
Sen tog det jäkligt lång tid innan de kom med notan, så jag och Mirka rusade till bilen och Mirka körde som en galning hem, eftersom vi båda ska vara hemma 11 och hon måste tanka... Nåja, fem, tio minuter efter 11 tror jag inte är så farligt ;)
Och imorse var jag så trött, så när Ashley åkt till skolan gick jag och la mig igen och sov til halv tolv... Bör kanske säga att jag har hårdtränat måndag och tisdag, så jag var helt slut i kroppen idag! Och så har jag dans ikväll, så jag tänker att jag tränar då, så jag orkade inte med gymmet idag.
Till helgen ska jag och Carro till Baltimore på en helgkurs, eller kurser. Så hela lördag och söndag kommer vi sitta och plugga... Haha usch! Men vi får 4 credits, så vi ska boka en helg till så är vi klara! :D
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0