God natt

Ni vet han killen jag nämt tidigare som jag snackat med i affären? Jag var hemma hos honom idag...
Det började med att Mirka, Hana och Talienka kom hem till mig. Vi hade ingen aning om vad vi skulle göra riktigt... Så vi bestämde oss för att börja med att käka middag. Mirka behöve tuggumi och lite saker så vi körde till Safeway och handlade och gick till kilens kassa. Vi snackar lite och så och han säger att han fick mitt mail med mitt nr och så frågar han om vi vill komma hem till han senare, han ska ha några kompisar över. Så vi bara, ja...
Så vi drar och käkar och sen så möter vi honom och hans kompisar och så åker vi hem till hans place.
Det var riktigt kul faktiskt. Vi satt och skrattade och flummade oss i några timmar innan vi behövde köra hem! SÅ u sitter jag här rätt trött och måste gå och sova, ska upp tidigt imorgon och åka till Philladelphia.
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lisbeth Louw

skitbra rebecca!!!:D så går det när man vågar!!!:D

2010-03-14 @ 00:54:08
URL: http://thepinkmonsteramongus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0