Fredagsfilosofi

Nu är det fredag och vad hände med veckan egentligen? Den flög förbi när jag tittade åt andra hållet... Haha nej så illa är det faktiskt inte... Det har varit en bra och lugn vecka. Och som jag sagt, det blir en fullbokad helg med massor av, huuuuh, pluggande. Fast, plugg och plugg... Haha det är lite småroliga, oviktiga kurser bara för att få credits. Det kostar ju flera tusen för 6 credits på college, eller så får man ta ceu vilket är engelska som andra språk och lite tråkiga kurser. Så Au pair förmedlingarna har dessa helgkurser så att man sitter i skolbänken några timmar och så har man sina 6 credits. Har ingen aning om hur mkt 1 cred är, men jag får 4 för hela lördagen och hela söndagen. Vill ni veta vad jag ska läsa? Jag ska läsa;

  • Amerikanska slang och roliga fraser 1 och 2
  • Kvinnohälsa
  • Hur man bäst planerar sin tid

Sen kommer jag tyvär inte riktigt ihåg vad jag mer valde, men det lär jag väl uppdatera senare ♥
Så imorgon väldigt tidigt, runt halv sex med andra ord, ska jag hämta upp Carro och så drar vi till Baltimore.

Lite bilder från ett snöigt DC, dock taget för några veckor sedan. Sen jag och Carro från när vi spelade biljard i lördags med Antonio och hans bror. Sen så var vi på china buffe i söndags, och Mirka orkade inte sin glass, och jag har ju som sagt slutat med sånt onyttig, så jag hälde salt på och så proppade vi glassen full med lyckokakorna som vi fick, plus min spådom eller vad det är man får ;)
"A golden egg of oppertunity falls into your lap this month" vad det nu ska betyda :) Eller ah! Jag vet! :D Jamie frågade om jag ville med på en sak igår... Kanske är det? Men det får bli nästa helg eftersom jag inte är hemma denna helgen!
Peace out! Nu drar jag ut med Dog och sen till gymmet!
PussPuss


//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Den sista kursen du skrev om låter som den skulle passa dig utmärkt. :)

Planera sin tid bäst.

Ha det

Kramar

2010-03-05 @ 15:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0