Fiiiina vääädret!!

Jag fick något ryck imorse om att gå ut och springa. Och eftersom Sandi sa igår att hunden börjar bli tjock, så fick hon hänga på! Var ute i 45 minuter och körde någon slags gång, löp runda. Tror jag sprang 4 km och så hadejag gå pauser. När vi kom hem ran svetten av både mig och Daisy, gudars så varmt! Solen lyser ju från klarblåhimmel! Så jag gick ut och verandan och solade, vilket jag ska göra nu igen ;) Tänkte kika in om 40 minuter och se ifall någon har lust att skypa! Vi i USA har ju dragit fram klockan, så nu klockan 2 är den bara 7 i Sverige, istället för 8. Tror inte alla vet det, så därför är folk inte inne!

Gammal bild på Daisy, när jag kom ungefär! Och ja shit! Vi ska ut fler gånger!

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Förstår inte vad du pratar om. Nu när jag tittar så har ni 0 grader. Igår hade ni 14. Du snackar om sommar? Hmmmm känns skönt för då blir det genast lättare att packa.

2010-03-17 @ 12:15:55
Postat av: Mamma

Men Rebecca Jag sa ju jag jobbade ikväll. I morgon kunde jag, sa jag. ;)



2010-03-17 @ 22:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0