En amerikansk födelsedag.

Herre gud vad jag har svarat på grattulationer på facebook idag! :D Men jag blir så glad! Tack alla!

Carro kom och hämtade upp mig idag. Runt 11 tiden. Vi gick en runda med min hund Daisy innan vi körade till Malen. Shit, det var så varmt! Klar blå himmel och ca 18 plus grader! Har aldrig varit med om en födelsedag utan snö och kyla, hehe.
I alla fall så åkte vi till malen. När vi sitter i bilen på väg så ringer min telefon. Ett nr som börjar på 4, och jag tänker att det är säkert någon försäljare, eftersom försäljare börjar på 3, 4 eller 888 här... Men så ser jag 46 och tänker att någon kanske ringer från Sverige, eftersom vi har 46 som landsnr. Så jag svarar och så är det en kort paus och så hör jag min morfars röst :D "Heeeej Beccis! Ha den äran på födelsedagen!" Haha åh så glad jag blev! :D Så jag pratade lite med honom och sen så tog mormor över telefonen och jag fick prata med henne oxå! Det är inte klokt hur glad man blir när någon hemmifrån ringer eller när man får någonting på posten. Som jag fick ett gratualtionskort från farmor och farbröderna igår! Så glad!
Sen ikväll vad jag ute med min familj och åt middag. Vi åkte till ett Japaneskt stekhus, där de har super god mat! Jag åt räckor, ris och en fin biff jag inte tänker försöka stava till ;) Filet minioun lr ngt, hehe. Proppmätt! Men åh så gott! :D
Fick även en hel del scrapbooking grejer utav dem och så fick jag pandora berlocker och så fick jag lite choklad ;D
När vi kom hem så hade de köpt en Choklad tårta från Cold stone som var super god! så nu ska jag bosätta mig på gymmet! ;D Haha

P.S. Jag hittade inget på malen...

Bild: När jag träffade Obama ;)

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0