Besök från Sverige

Hej!
Nu är min mamma och min lilla syster äntligen här! Gud, känns så konstigt! Som att ha två främlingar eller bekanta på besök, samtidigt känns det som att vi inte varit ifrån varandra alls! Men jag har missat så mkt och de med...
Idag tog jag dem till iHop, så att de skulle få smaka på amerikanska pankakor, och vi alla vet att de svenska är godast i världen!
Sen blev det lite shopping... Saker till folk hemma är handlat, samt något på VIctoria secrets och lite andra affärer. Ja, nu väntar vi på att Ashley ska komma hem. Mamma är trött och ligger och sover och Anna slöar i soffan framför en av alla Disney kanaler.

Ibland kan man behöva någon utifrån som man inte träffat på länge för att upptäcka problemen, hur det verkligen ligger till!

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Marie

näe, tar några minuter sen e ni tillbaks igen. men absolut rebecka - men din tripp i usa kommer och förändra dig - aboslut inte till något sämre utan du utvecklas utan dina nära hos dig som inte får se din possitiva utveckling utan de får ta del av den när du "behagar" komma hem! Men ta det possitivt - det gör de oxå när de väl "kommit över" den nya Rebecka. Usch stå på dig vad det gäller de amerikanska killarna - det är ju inte alls vad vi är vana vid - hmmmm - där finns säkert bra amerikanska killar oxå..... men börja styra och ställa - ehhh, nä tack eller hur!

Kul att du gillade att jag skickade med något litet hemifrån.....kram på dig och ha kul.... så ses vi om lite mer än ett år.....jag kanske kan ta andreas skype en dag och prata med dig....kram igen....

2010-03-27 @ 17:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0