20 åring

IDAG så lämnar jag tonåren och kliver in i en ny ålderkategori! Ung vuxen! Jag loggar in på min facebook efter att Ashley åkt till skolan och vad hittar jag där? 46 nya händelser! TACK alla som gratuler mig idag! :D Blir så glad i hjärtat här på andra sidan Atlanten! Igår fick jag även ett fins gratulationskort från min Farmr, Ulf, Håkan och Marianne. Blir så glad när jag får post från Sverige! ♥
På väderkartan imorse så var det en stor SOL över Virginia och hela D.C. Så jag ska verkligen njuta av en varm, solig födelsedag! Brukar ju annars vara kallt och snöigt, har till och med varit med om snöstorm!
Ha en underbar dag! Det ska jag i alla fall ha!





//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Har du inte fått mer post ?????

2010-03-09 @ 15:18:52
Postat av: Marlene

Grattis på födelsedagen!!



Jag hittade din blogg via CC's grupp på facebook, och har läst en hel del av dina inlägg. Det verkar vara så otroligt roligt att vara au pair, jag är riktigt avundsjuk.



Jag har varit i CC's matchningsprocess i över ett halvår nu, och har hittills bara fått två matches. Uppenbarligen har CC inte gjort sitt jobb, och jag är riktigt trött på att behöva gå runt och vänta på att komma iväg. Därför har jag nu försökt ta saken i egna händer, och letar familjer på egen hand. Så, jag undrar om du möjligtvis skulle kunna fråga din LCC om han eller hon känner till några lediga familjer i ditt område? Jag vore evigt tacksam!



Hoppas du får en bra födelsedag! Ha det jättebra

2010-03-09 @ 15:28:16
URL: http://foomas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis =) hoppas du har en kanon dag!! Din blogg är kanon och jag läser den varje dag, jag ska själv snart åka iväg som au pair!

2010-03-09 @ 18:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0