En grön te!

Så vad gjorde jag ikväll egentligen? Tillbringade ännu en kväll med mina tyska, (obs!) ÖSTERrikiska och mexikanska kompisar ;) Lika trevligt som vanligt! Och ikväll köpte jag till och med en grön te! EN grön te, säger man så? Hm... en kopp grönt te kanske? Nåja skit samma! Jag märker att min svengelska blir bättre och bättre! Till exempel, när jag var i New York med mamma och syrran, jag utbrister "Elmo!" Anna "Var?" Jag "Över där". fattar ni? På engelska säger man "over there", på svenska säger man där borta. Look over there, do you see thouse birds? Titta där borta, ser du fåglarna? Jag säger ungefär: Ser du fåglarna över där?
Så på tal om absolut ingenting vettiga alls!
GOD NATT!

Nya converse! Low tops, will by black once to! And I know, pretty bad pic, but! It was a quick one in my protest to go early to bed! (Early means: Before 12!)

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ett par skor till........ hur ska du få med dig alla hem? Köpte du nya inlägg också? Eller använder du dom du fick av mig.

Jag kanske ska komma till påsk igen och ta hem dom till dig.

:S

2010-06-16 @ 11:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0