Natten fredagen den 11

Vilken natt! Drog iväg till Au pair mötet, och såg en cirkus teater show, som var riktigt bra! Efter det så åkte vi till en fest i Chantilly, typ 30 minuter från där vi bor. Helt okey, samma roliga människor som innan ;). Givetvis skulle jag drabbas av en rejäl migrän! Mådde illa och huvudet kändes som att det skulle sprängas, och detta kom såklart gradvis! Så jag tänkte att jag ville ju inte säga att jag ville hem, vi var 5 tjejer tsm i en bil, så jag la mig i soffan en stund. Men de andra sa att var ok att dra hem, så vi drog väl sådär lite efter tre.
Kör en bit, sen hör vi hur Alicia, som kör, skriker fuck, oh no oh no och hela bilen dunsar och hoppar. Då har hon kört på en sånb där kant, ni vet när de delar vägen i mitten, med gräs ellern något och så är där en kant. Då har hon kört igenom trafikljuset, missat att vägen svänger lite och kört rakt på denna kanten! Hon stannar bilden och bara skakar och är riktigt chockad! Hon bara, tror ni den är skadad? Kan jag köra? Jag bara, nej! Du har punka, och rusar ut. Ett halv däck kvar på bilen! Mitt ute i nåhon highway halv fyra på natten! Som tur var så hade Yuri och Loy inte druckit så mkt, så de kom ut för att hjälpa oss. Men någon bult var trasig när de skulle sätta på reservdäcket lr ngt, så det gick trögt. Sen kom en polisbil och stannade för att hjälpa oss. Det gick inte att byta däcket, så det slutade med att en bärgningsbil kom för att hämta upp bilen. Så Loy  körde hem mig, sen de andra. Vi skulle egentligen följa efter bärgningsbilen hem till Alicia för att hämta upp Yuri, men den bilen fick motorproblem halvvägs hem, så de sa att de körde hem mig och sen skulle de möta upp dem, eftersom jag inte mådde så jätte bra pga av migränen :( Så sex imorse kom jag hem xD Usch, haha! Vilken jääkla natt!


PS! Ni som undrar, jag håller ingen öl i min hand på någon bild! Alltså är det inget som säger om jag drack eller inte ;) Vilket jag inte gjorde, eftersom jag inte dricker vodka och inte tycker om öl ;D Haha!



//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0