Kareoke

Igår var en lång dag! Började med att jag och Alicia drog downtown DC. Vi gick tll H&M och Zara. Planen med att åka till DC var ju för att gå på Zara, som jag inte har hittat någon annan stanns i något mal! Men de hade inte så mkt, inte så mkt som de brukar ha i Malmö när jag shoppade där, men jag hittade en snygg topp med en snygg rygg.
Sen när jag slutade jobba så mötte jag Lisa på Starbucks och sen när Julia kom efter jobbet så drog vi mot en kareokebar ca 30 minuter från oss. Jag har ju "utegångsförbud" 11, men jag fårgade om det var okey om jag kom hem lite senare, och det var det :) Så snälla dom är! :D
Så där var vi och umgicks med folket från festen i fredags, och herre gud! Jag sjöng! Först sjöng Lisa och Julia en sång, sen sjöng jag och Julia "Tik Tok" av Keisha! Haha gud, vi skrattade mest xD. Men det var en jätte rolig dag i alla fall :)
Och så lekte vi kurragömma i huset, jag Ashley och hennes två kompisar Keyla och Morgan :)







//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0