Tvätta bilarna

Hehe det var så roligt igår! Ashley kom hem från skola, och klagade på att hon var varm... Hon ville åka till poolen, men eftersom vi inte fått våra poolpass, (som vi behöver till privat poolen i vårat kvarter) så gick inte det, och att åka till innomhuspoolen sa jag nej till! Att åka till en kvav, varm, klorin förgiftad lokal och sitta där, nej det pallade inte jag! Jag sa åt henna att hon kunde tvätta bilarna, vilket hon tyckte var jätte kul, eftersom hon får leka med vattenslangen. Så hon bytte om till badkläder och gick ut, sen frågade hon om jag ville hjälpa henne, så jag bytte med om till bikini och ett linne över och gick ut. Haha, VATTENKRIG! Hennes kompis kom oxå och där sprang vi runt på gatan och öste vatten över varandra, medan alla andra barn som inte har roliga föräldrar stod och såg på. Nåja, efter en ner splashad au pair och två genomvåta barn så blev bilarna tillsluuuut tvättade, haha!

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0