Szzzovmorgon!

Jag har en hund som är lika lat som mig! Det enda vi göra om dagarna är sover, äter och bajsar. Skillnaden mellan oss är väl att jag är skotokig och köper alldeles för mycket skor! Och kläder... Men det är så orättvisdt! Hunden har ju en mjuk päls som klär i alla väder, och tassarna matrchar ju henne aldeles utmärkt! Jag måste matcha både skor och kläder! 
Nej, nu när jag har ätit, sovit och bajsat tänkte jag dra ut och röra lite på mig! Ha en bra dag!

Edit! Det är inte min skohög på bilden! Haha ska kanske ta en bild på MIN hög nästa gång ;)


 

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Malle

Jisses! xD Inte lite alltså..

2010-06-16 @ 17:54:08
URL: http://luminos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0