Stupid monday!

Första dagen av sommarlovet för Ashley. Behöver inte gå upp tidigt för att åka till skolan! Så vi tänkte sova lite längre idag. Klockan åtta kommer det någon och knackar på dörren, som ska hämta en check. Inga problem, bara att gå och lägga sig igen. En halvtimme senare knackar det på dörren igen. Två mexikanare står utanför och säger att de ska laga taket. Okey okey... Tänker att jag kan fortfarande gå och lägga mig igen. Men vart ska taket fixas? Ovanför mitt rum!! BANK BANK BANK! Bah, stod ut i 20 minuter, sen gick jag upp! Börjat med tvätten, kanske lika bra ;) Ashley kommer förmodligen vilja gå till polen, inga problem när det är 28 grader halv tio på morgonen ;D

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0