Starbucks again!

Hade en jätte kul kväll ikväll! :D Jag drog till Starbucks och träffade Julia, Maria, Maria och Liza igen. Och det kom en kille som de tydligenb brukar träffa på SB som satte sig med oss. Jätte skön snubbe! Han är typ konstnär, och så ritar han serier, inte proffisionellt, men han hade tydligen skickat in och gjort åt vissa tidningar. Just nu så höll han på med en lång serie, om typ rävar som förvandlas till människor och så var det en jätte lång histora, som jag inte tänker ta upp här, dels pga längden och dels pga att man vet aldrig vem som läser bloggen ;) Men själva storyn lät rätt häftig och jag skulle absolut läsa serien om den kom ut!
Så ja, där satt vi utanför SB från 8 till 11, tills en man i gummistövlar och gummibyxor kom med en lång högtryckssprutande vattenslang och körde bort oss.. Haha nej, han sa att han kunde tvätta gatan på andra sidan först, men vi skulle ändå dra så ;)
Och just det ja! Jag köpte äntligen en sak jag önskat idag! En sån där sak man har i bilen, där "ciggaret tänderen" eller det uttaget sitter. Ni vet en sån som man sätter in och så kopplar man den till sin mp3 och så går den via radiokanalerna och man kan lyssna på sin mp3 i bilen! :D Äntligen slipper jag lyssna om och om igen på samma gammla skivor och slippa beskymra mig om att bränna nya, nu kan jag ha min mp3 istället ;)

"When you're old, you don't want to think about the things you didn't do. Instead, you want to think of all the things you DID do!"

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Akselmichelle

I like your website alot...its lots of fun...

2011-07-21 @ 10:35:56
URL: http://akselmichelle.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0