Sola och inte bada med starbucks choklada

Åååh vilken underbaaaar daaag! Sjunger högt med jättefalsk röst! :D Haha! Det är lite moln ibland, annars 30 grader! Bara för att göra er avundsjuka ;) Hehe nej men idag skulle jag träffa en ny au pairkompis runt 12. Alicia skulle med med, så hon skulle hem till mig innan. Aja, hon kmr väl vid 11 tyckte jag och gick och lade mig igen efter att Ash gått till skolan. Halv tio får jag ett sms "Heej jag är hos dig om 45 minuter, är det ok?" Shit! Rusar in i duschen, slänger på mig lite kläder, på med lite solpuder och mascara och halvfärdigt fixat hår när det ringer på dörren. Hehe, nåja, jag var i alla fall klädd och näästan helt färdig ;) dessutom, vi skulle ju ingenstanns på nån timme. Inte som i vintras då jag försov mig på Svarta Fredagen, då Nina, jag och Katti skulle till malen klockan 6, haha!
Sen drog vi mot starbucks klockan 12, och träffade Natalia, en sjukt kul tjej från Polen. Jätte kul, hon frågar vart Alicia kommer från, svarar från Polen och så börjar de snacka polska xD. Hehe, nej men bara lite. Är ju mest tyska, österrikiska och zweichiska au pairer, så när man träffar ngn från sitt hemland är det ju alltid trevligt :) Jag har ju en till svensk i min grupp, men vi umgås ju inte så mkt och Carro bor så långt borta, så jag snackar sällan svenska jag med. Men det är ju bara bra! Engelskan blir så sjuukt mkt bättre! :D Fast snart så kommer det ju en  ny svensk tjej, höhö ;) Det knäppa är att hon bor typ 10 minuter från mig i Sverige! Och nu ska vi bo nära varandra i USA. Håll tummarna att hon är jätte snäll ;)

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag är snäll, jag lovar. ;) Jag ska köpa med mig lite svenskt godis i "fjäsknings present" så du ska vilja umgås med mig. :P

2010-06-05 @ 00:48:27
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0