Ride on!

Welcome back Ladies And Gentlemen! How was that RIIIDE!? Have a nice continued day at Kings Dominion and RIDE OOON!!

Dagen har spenderats med skjutsning av vänner till Metron, besök hos doktorn och avslutad på Kings Dominion i några timmar! :D
Hade något konstigt utslag på halsen och nedåt, som kom igår. Randy tvingade mig till doktorn idag, eftersom jag vanligtvis brukar försöka undvika doktorbesök! (Även om öronen sprängs och gör så ont att jag knappt kan äta), pga skyhöga priser! Men jag betalade inte ett skit! Schyst försäkring jag har! :D I alla fall kom doktorn fram till att utslagen på halsen var en allergiskt reaktion eller något liknande mot en solskyddsfaktor jag blev tvungen att låna i torsdags, den som skyddar, men samtidigt drar åt sig solen så man blir brun. Utslagen lite längre ner var pga blöta, fuktiga bikinitoppar, och var något helt annat. Så där blev det två olika recept på två helt olika salvor... Sen migränen skulle försvinna av allergitabletterna jag fick, om den fortfarande var kvar skulle jag komma tillbaka och kanske åka till en huvuddoktor... :S Hur läskigt låter inte det? Rönta hjärnan!?!?!! Hyperkondikern i mig skriker HJÄRNTUMÖR!!!! Medan den mer realistiska mig säger att migänen orsakas av det icke nordiska klimatet jag annars brukade leva i....

Intiminator 305! Med ett drop från 95 meter i 85 graders vinkel, rakt in i en kurva på jag vet inte hur många km/h, i alla fall tillräckligt många för att det ska svartna för ögonen...



Finsk dialekt! Detta är Pilvi, från Finland! Och soooory! För den heelkassa bilden ^^ moahaha
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Pilvi

ok, I hate that picture :DDD intimidator 305 goes 145 km/h!

2010-06-27 @ 13:45:57
Postat av: Mamma

jag hade mycket migrän när jag var i din ålder.... Så du vet om dom frågar.

Låter som en häftig tur du tog.

Idag fyller Håkan år, fest igår i hans trädgård. Mycket trevligt roligt och gott. Jag och Gunnar vann tävlingarna. :)

Idag har vi legat vid havet och haft en skön stund ett gäng. Jag tom badade trots att det bara var 16 grader i vattnet. Men oj så skönt det var. Kram på dig

2010-06-27 @ 15:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0