Plugga engelska, kanske?

Idag har jag mer eller mindre kört upp min bensin, så som jag flängt runt mellan hemma och colleget! Jag åkte dit imorse för att göra ett placement test, så de ser vilken nivå jag ligger på, om jag kan ta vanlig engelska eller måste ta engelska som andra språk eller om jag måste ta CEU. Jag hoppas ju på att jag får ta vanlig engelska, hade varit roligt! Dock kostar det för EN kurs ca 12 000 svenska kronor, så jag har mailat csn och hoppas på studielån! Aldrig i livet att jag tänker plugga en hel utbildning i USA! Fan, inte konstigt större delen av befolkningen saknar college degree! LÄNGE LEVE SVERIGE med fria universitet! Eller, den lilla summan man nu får betala ;)

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0