Planer

Aaah.... Åkte hem till Pilvi igår, eftersom vi båda var lediga. Vi käkade pepperonipizza och låg och slöade i deras hot tub! :D Seriöst, 40 grader i hottuben och 35 i luften xD, man låg ju inte överdrivet länge i hottuben. Funderade ett tag på  om jag var blöt i ansiktet, eller om jag svettades. Men i vinter lär ju detta vara hur asskönt som helst! :D
Sen snacakde jag även med mamma, som rememberd me om varför jag åkte hit från början, och vad jag gör istället för att göra det!
"Du sitter ju bara fast i Virginia och kommer ingenstanns eftersom du bara shoppar upp alla pengar! Du ville ju se lite av USA medan du var där!"

Tankeställare... SANT! Usch, känns så bad! Så jag drog en tumme ur röven och började planera en massa saker. Bland annat en tur till Niagarafallen. Resan kommer förmodligen bli hemsk, men wtf?! Spelar väl ingen roll? Dessutom ringde jag Cultural Care, jag får bara se fallen från USAs sida, eftersom jag inte kommer kunna krossa Canada gränsen... (De två sista månaderna på visumet ska man helst inte lämna landet, och detta är en månad innan så. Risk att man nekas att komma in igen!)

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0