Nightinighti

Nu har jag bytt min header. Tycks? Samma som jag la upp för några veckor sedan, men jag är fortfarande inte nöjd, vill ha lite roligare bilder, men jag får aldrig tummarna ur röven att åka in till DC och ta fina bilder :/ Men snart lär det väl bli av, höhö!
Kvällen tillbringades på Starbucks igen, men jag köpte ingenting! Måste börja hålla i slantarna nu!
Och så är jag lite pissed of över att jag inte har fått svar från komvux och syon i Sverige, om ifall jag kan plugga på distans eller inte i höst. Hade ju varit jäkligt bra om jag kan det, så sparar jag in ett år på att höja betygen!
Nej, nu ska jag sova! God natt, god morgon!

GRATTIS TILL ALLA STUDENTER! Önskar att jag kunde stå vid trappan och krama om er! Men tyvärr så är det en Atlant för mycket emellan, så JAG SÄNDER EN VIRTUELL KRAM istället!!
 Håller tummarna för bättre väder än vad vi hade, tyvärr ser det rätt mörkt ut! MEN HA KUL ÄNDÅ! :D :D :D
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: P7

Jo vädret blev bättre än ni hade, det blev mulet och någon regnskur på förmiddagen men uppehåll på eftermiddagen! Inte samma ihållande spöregn och storm som ni...

2010-06-11 @ 15:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0