Midsommar igår?

Sådär, då var det lördag igen då :) Jobbat hela veckan, nästan. Igår åkte vi till Sandis vän Hope, som hade smycke/bak/sminkparty. Rätt trevligt. Massa mat och så badade vi i deras pool, jag Jamie och barnen.
Fick något mot ackne av Sandi, från Mary Kay, som ska vara jätte bra! Jag skojar inte när jag säger att jag aldrig haft så mycket finnar som när jag kom hit! Mat påverkar jätte mycket! Spelar ingen roll vad dom säger! JAG fick problem när jag kom till Amerika och ändrade kosten! Läsk är oxå en stor bov! Dricker inte mycket läsk, men förr var det kanske lite läsk varje fredag...
Nej, upptäckte något skumt utslag på halsen och nedåt igår, så nu ska Randy ta mig till doktorn, igen... Suck! Allergisk reaktion?

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0