Måndag

In action! Haha, blev taggad i denna coola bilden från våran dansshow! Älskar outfitten! :D Ni ser t-shirten? Det var en vanlig t-shirt som vi fick friheten att riva sönder och klippa hur vi ville :P Hålig och trasig skulle den vara, hehe så jag gick lös med saxen hemma!
Just det ja! Vi invigde poolen igår! Min kompis som jag skulle träffa behövde jobba, och jag var trött så jag tog med Ashley till poolen. Rätt skönt faktiskt! Låg jag och solade medan hon och hennes kompisar lekte i vattnet. Sen blev det mulet och började regna och åska, så poolen stängdes och vi åkte hem. 

 
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var väl inte den dyra kostymen........ som du klippte sönder?

Men fräck bild. Hade velat se dig dansa. Finns ingen film möjligtvis?

2010-06-07 @ 23:23:21
Postat av: Tronduna

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

2011-06-14 @ 14:24:35
URL: http://tronduna.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0