Dessa försäkringar...

Jäkla försäkrings mög! Jag var hos doktorn den 7 december!!! Och det var lugnt med försäkringen etc. Skulle bara kolla mina öron, som var infekterade lr ngt. Men så frågar doktorn ifall jag vill ta lab test, just in case. Ja, svarar jag, dumt ovetande om att det inte är på läkarmottagningens bekostnad/försäkring what ever! Utan någon vecka senare får jag en räkning på 333.32 dollar! Jaha, tänker jag och Randy säger att det är nog fel, det ska jag inte betala. Så jag skiter i det, tills jag får ytterligare en räkning i februari om att betala. Hm, så jag kopierar alla papper och skickar upp till mitt försäkringsbolag, eftersom det står klart och tydligt att de betalar för det. Men jag fortsätter att få räkningar... Jag tänker, de har säkert bara inte fått pengarna!
Men nu! Så fick jag för en vecka sedan en varning! Att om jag inte betalar inom 14 dagar så går det till "kronofogden" eller jag vet inte... mitt credit påverkas iaf! Så jag ringer mitt jäkla försäkringsbolag och frågar varför i helvete de inte har betalat för! "Nej men vi skickade ut en check den 16 juni, så den borde komma snart! Jaha, så fortsätter jag att kolla om de fått den där jäkla checken... Ingenting! Ringde idag och fortfarande ingen check! Jag blir galen! Ska jag inte få hyra hus i framtiden bara för att mitt försäkrings fi## bolag är sega?

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Olavmarit

I really enjoyed my visit. A great site

2012-01-20 @ 10:10:50
URL: http://olavmarit.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0