DC by night!

Vilken härlig dag jag hade igår. Först sov jag till 12, eftersom jag var trött efter fredagens fest, sen så träffad jag Lisa och Alicia för lunch. Vi åkte sen till poolen och låg där och svettades i aldeles för varmt väder! Sen på kvällen blev det middag på UNO:s med Lisa, Alicia, Maria och Elsa, en ny au pair. Riktigt mysigt :) Och vi envisades med att sitta utomhus, trots hettan! Sen bestämde vi oss för att visa Elsa DC, och vi konstaterade att dagstid var för varmt, så vi drog in och såg DC by night! Det hade förmodligen inte spelat någon roll om vi varit där på dagen eller inte, okey solen så, för det  var kvavt som sjutton och 28 greder varmt! SVETTIG när vi tillslut kom ner till Lincoln Memorial! Haha! Men kul hade vi i alla fall! :D










Och såhär ser papperskorgarna ut runt om Smithsonian efter en heeet dag!
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Justinadina

Nice site, Keep it up

2011-09-15 @ 11:50:36
URL: http://justinadina.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0