Dansshow!

Det gick jätte bra ikväll! :D Jag var med i två danser, den första gick väl sådär, dels för att dansläraren lärde sig dansen samtidigt som han lärde oss den, och dels för att han knappt var där i slutet! Jaja, vi tyckte att vi gjorde bra ifrån oss, även om alla var i helt olika takter och virrade bort oss så fortsatte vi att le och dansade på!
Den andra dansen däremot... Alla stegen hörde ihop, ett steg ledde smidigt in i nästa, inte som hiphopen där man gjorde ett steg och sen skulle man göra ett annat som var helt oilkt.. svårt att förklara. I alla fall, alla sa att Jazz dansen var hur cool som helst! De frågade när de såg oss vilken dans vi var, hur bra vi var och sen sa mina hostparents och Jamie och hans date att min Jazz var den bästa i hela showen :D Kul att höra! Men vi var gryyyma!

Jag tycker att jag ser ut som en mupp på bilden! Haha. Så, här är våra toutous, svarta linnen, söndertrashade t.shirts, och håliga leggins! Haha super coolt! Jag vet vad jag ska ha på Halloween i år! :D 



Haha, såhär såg jag ut efter allt uppsatt hår och hårspray xD Borstade ut det värsta och fick väl bort det mesta av sminket innan vi åkte ut och käkade på Japanekst steakhouse...
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Det är ju skit tråkigt att sitta på en buss sådär länge. Men jag hade förväntat mig att åka buss eller tåg, just för att virginia inte ligger så långt från New York. Men tydligen ska jag få flyga. :P

Jag ska till Dullas. Så just nu sitter jag och försöker komma under fund med hur mycket jag får ha i handbagage m.m. :P

2010-06-06 @ 15:10:17
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Postat av: Sofia

Svar: Nu vet jag ju iför sig inte vilket flygbolag jag ska flyga med än, för SI är seg och har inte gett mig mina flygtider än. Men oftast flyger man med Lufthansa så jag kollade på deras sida och där för jag ha handbagage på 8 kg + en handväska eller laptop väska. Och då tänkte jag om jag få ha så när jag flyger i USA med. Eller om jag bara få ha en handbagage väska. Men jag får läsa lite bättre senare. :P

2010-06-06 @ 20:43:32
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0