Dans och fest

Hade en jätte bra dag igår! Efter att Ashley kom hem, åkte vi till Woodbridge för genrepet med våra danse (Jag har dansat hiphop och Jazz sen i januari ifall någon har missat det) Tog oss en evighet att komma dit bara.
Haha först så tyckte jag att det var en sjukt stor scene, så var lite förvirrad först, men sen gick det jätte bra. Våran jazz dans med tutus, (typ ballerina kjol) var lätt grymmast!
Efter det så körde vi hem, jag bytte om och gjorde mig klar, sen kom Julia och hämtade upp mig och så åkte hon, jag och Maria till en fest hos några killar som hon kände. Haha det var fan hur kul som helst! Det var seriöst en blandning av hela världen där... Killarna som bor där är från Philipinerna, sen var där någon thailändsk tjej, någon från Indien, Ryssland etc. Och så vanliga amerikaner och amerikaner som har rötter någon annanstanns. Så det blev livliga diskussioner om vad som var bättre än vad och hit och dit och hur bra det var med blandade kulturer etc. Alltså alla skrattade och umgicks och det var jätte roligt!
Kom väl hem sådär kl 4 imorse, dötrött, hehe. Nu ska jag hoppa in i duschen, vi ska fixa våra poolpass idag så att vi äntligen kan åka till poolen och sen bär det av till WB igen för Danschown idag :) Wish me lyck!


Hehe Alicia provar min toutou ;P

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0