Bion igår

Obs! Visst glömde jag skriva vilken film vi såg igår? Ni kan få gissa! Den handlar om en prins (som btw är super het!) Som blir anklagad för att ha dödat sin far. Han lyckas fly från sin stad, tillsammans med en vacker prinsessa och en dolk, som kan göra att man åker bakåt i tiden. Han är nu jagad av sina börder och andra rövare och flyr tillsammans med prinsessan, som är med honom endast för att sno tillbaka dolken, som hon är beskyddare av.
Mycket action och coola stunts! Jätte bra film, och det var inte förrenst i mitten av sistan halvan av filmen som man började fatta hur den faktiskt skulle sluta, annars var den helt oförutsägbar! :D
Om ni inte redan sett den, gå och se den!

Prince of Persia

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Sofia

åhhh nu ångrar jag mig att jag inte har sett den där filmen. När jag ser filmer väljer jag oftast filmer efter skådespelare, Johnny Depp, Alexander Skarsgård, Heath Ledger, och Jake Gyllenhaal råkar till höra en av dom med. Men jag tyckte den filmen inte alls lät så bra, och den har fått dåliga ressensioner här i sverige med. Men nu kanske jag borde ha sett den ändå, om inte för att kolla på Jake. Fast jag föredrar honom utan muskler, och helst som bög cowboy. ;)

2010-06-19 @ 01:00:58
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0