Badvakter! ;D

Vi åkte till poolen idag igen, efter skolan. Och gissa vad det är för några som står och checkar poolpassen när vi kommer? Två super HETA badvakter! Shit, denna sommaren kommer att bli tuff! Hehe, men de snackade jätte mkt med mig. Vet inte varför, men de började fråga om jag gillade något lag i basketboll, något lag i fotboll och sen så frågade om jag gillade The Capitals, och då sa jag ja, eftersom det är ishockey och det är rätt kul. Så sa jag att en av deras bästa spelare är ju fatiskt svensk. De bara, åh! Är ni från Sverige? Hehe, nej bara jag, inte ungarna ;) Snackade lite till, sen blev Ash otolig och drog med mig ut till poolen. Så medan hon och hennes kompis badade så låg jag i en solstol och spanade på solbrända hetingar ;) Hihi!

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Men jag tycker att 2 timmar känns ganska lagom att irra omkring på i Helsingfors. :P Och det känns inte som om det gör något om jag får vänta lite. Hade ni inga tv-skärmar med lufthansa? Vad dåligt! Tur att jag flyger med Finnair, jag har bara hört bra om dom. ;)

2010-06-08 @ 14:46:56
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0