Äntligen är helgen slut, så man kan vila igen! ;D

Kände mig jätte trött igår, så orkade inte skriva. Helgen var helt knasig! Först punkan i fredags/lördags morgon. Sen på lördagen så åkte jag och träffade Lisa, vi satt på UNOs och käkade lunch i några timmar, typ 2 till halv sex. Vi var super trötta och satt bara där och snackade. Efter det körde vi hem, sov lite etc. Sen klockan nio kom Julia och Lisa och hämtade mig, vi skulle åka till en fest igen, men så fick vi inte komma, eftersom det tydligen var syrran till deras kompisar som hade festen, så vi körde till Apple bees för att käka, och när vi sitter där med världens segaste servitris så ringer dom och säger att det var okey att vi kom ändå, att de hade snackat med syrran. Så vi kör dit, är där vid 12 kanske. Tio minuter senare blir vi utkastade för att det har kommit för mycket folk. Så där står vi, 15 pers på en gata utanför ett hus och funderar på vart fan vi ska ta vägen. Då kommer Julia på att hennes hostparents har ett hus i Leeburg, 30 minuter därifrån, som vi kan åka till! Så då körde vi till Leesburg sådär mitt i natten! Så helt plötsligt blev festen Julias fest :D Och vi hade jätte kul i några timmar, innan vi bestämde oss för att köra hem!
Klockna 5 kom jag hem, sov til tio, gick upp och dushcade och gjorde mig i ording, för jag skulle med Sandi och Randy till IKEA vid 12 tiden. När vi kom hem från IKEA gick jag och la mig för att sova i några timmar!!! Behövdes! Haha, sen trött som fan åker jag ändå till Starbucks på kvällen för att träffa mina kompiar :P
Så både igår och idag har jag gått och lagt mig igen efter att Ash gått till skolan, så SKÖNT att ligga och dra sig i sängen! :D

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0