8 juni

Shiet vad tiden bara flyger iväg! Det är ju juni! Haha eller det har det ju förstås varit nu i en vecka. Solen skiner ute och de säger att det kommer vara 26 plus idag, härligt! Så jag sitter och funderar över min dag. Alicia och jag vill bada, men poolen öppnar inte förrens tre! Och då måste jag ändå vänta på Ashley i en timme. Hon kommer ju såklart att vilja dra till poolen med en gång, hoppas hon inte har några läxor bara!
Men det är väl dax att klä på sig och dra iväg mot banken och fixa kontot och lite så kanske?

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fick tillbaka på skatten idag. Alltid kul med lite extra. Köpte en solstol. Hoppas vi får användning av den. Jag hoppas på en liten stund i morgon.

Du vet väl att Johanna tar studenten på fredag?? Jag och Håkan ska dit. Köpt present. Du är med på den. Så du vet. Inget stort, men ändå.

Kram på dig.

2010-06-08 @ 22:16:48
Postat av: Mamma

Och ja tiden går fort. vart tar den vägen? Tycker det är tur du förlängt så du hinner med lite mer där borta i USA.

2010-06-08 @ 22:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0