Tisdag.

Vaknade idag, huset var tyst och kändes stort. Fick lite panik över vart Ash kunde vara, ingenstanns uppe, inte på nedervåningen heller. Som tur var hittade jag henne i källaren, hon hade sovit hos sin pappa.
Sen ringde grannen och bad mig undersöka några skumma hundar som hade smitit in i henne trädgård, eftersom barnvakten var tvungen att hämta upp några barn. Så jag och Ash traskade ner där och där var 2 vilsna hunder. Barnvakten kom hem, och vi ringde Animal shelter, som skulle komma och hämta hundarna. En av barnvaktens ungar började ringa sin mamma om att behålla en av hundarna (Notera, en av hundarna har ett halsband på sig) När de kom för att hämta hundarna så hade den ena hunden ett ship, men inte den andra. Den med ship var typ 1 år. Då vill ungen ha den utan ship! Men hundarna kände ju varandra och de tillhör ju förmodligen samma ägare, bara att de inte chippat den äldre hunden!? Detta förstod inte ungen och skrek och grät och hatade sin mamma. Stackars liten, jag vet... det är svårt att föreställa sig att ägaren kanske vill ha tillbaka SINA hundar igen!?
Sen bowlade jag, Ash och Ash kusin i några timmar, och kusinens mamma blev galet orolig när vi var borta i 3 timmar...

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Pernilla



Hej vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild. Man kan rösta 1 gång om dagen, ta endast 2 sekunder och jag kommer bli så glad.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

(Fårlåt om jag har skickat detta innan) <3

2010-07-07 @ 11:37:43
URL: http:// www.denkalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0