Splash Down waterpark

Vi åkte till en vattenpark idag. Hänge lite i the lazy river ett tag, så mysigt att bara flyta runt!
Sen så åkte vi vattensliderna. Första så blev badvakterna sura på mig! En tjej åkte innan mig, så när hon var på stegen och började gå ur poolen så åkte jag. Tydligen var det fel eftersom badvakten skulle säga "Go" innan jag fick åka xD Haha skit samma! Jag åker ju knappast på tjejen som är 5 meter bort? Sen skulle vi åka en annan, sån man sitter i en ring och åker i en stor fors ner... Men plötsligt så förvann solen, det började blåsa och hela himlen blev svart! Så de fick stänga hela parken... Men vi fick fribiljetter till en annan dag, haha. Så vi sa att vi ska åka varje gång det ska regna, så får vi nya biljetter xD. Hehe.

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0