Sommarlov är uttröttande!

Puuuh... Inte konstigt att man är TRÖTT inte! Flänger ju bara runder hela dagarna! Idag drog vi till Kings Dominion, kom hem halv nio, då drog jag iväg till Julia, där vi hade ett litet pool part. Lisa, Pilvi, Julia och jag. Och så kom Lloyd och Rob och joinade. Jätte härligt! :D Fast jag glömde bort tiden och blev lite sen, men skulle vara hemma typ 5, 10 minuter sent. Men såklart är bommarna nere när jag kommer till spåret... Tänker, jaha, men tåget kommer väl snart. Sådanna där långa "Cross country" tåg som kan ta upp till 10 minuter att passera!! I alla fall så väntade jag, och väntade... men där kom inget jäkla tåg! Efter 20 minuter fick jag väl ringa Randy och säga att jag var sen, så han berättade en annan väg som jag kunde ta... Eftersom bommarna hade fastnat eller något. Var långa köer på båda hållen och det kom två polisbilar för att fixa det på något vänster :)

Lite bilder av min dag!

Jag vet, suger på att fota på Kings Dominion, men la av mig väskan i bilen sen! Och tog tyvärr inga roliga bilder från poolen ^^
Och som vanligt avslutar jag dagen med lite Avatar - The last airbender




//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ah, Avatar! Det är ju för bra, haha (Y) Det (barn)programmet är grymt!

Blev nyfiken på ditt liv som au pair. Hur länge har du varit i USA, med vilken organisation åkte du med, hur många barn har du hand om och i vilka åldrar?

Ha det bra :)

2010-07-05 @ 23:28:01
URL: http://gronaelefanter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0