Skype is the shit!

Ringde mormor och morfar idag. Det var trevligt att prata med dom! Var ju evigheter sen jag pratade med dem sist! Julafton, tror jag. Saknar dom! Saknar kusinerna. Saknar Göteborg och Floda och hade velat åka dit och hälsa på! Men det är ju lite för långt! Lovade att jag ska köra upp och hälsa på när jag kommit hem nästa år!
Nu ska jag åka till Colleget och se hur mitt engelska test gick. Gjorde ju ett test på vilken nivå jag ligger på! Har jag tur kanske jag får läsa vanlig engelska, och inte engelska som andra språk. Hamnar jag i andraspråk så hoppas jag i alla fall på en av de högre grupperna! Jag har faktiskt läst engelska i 10 år, och har ingen lust att hamna i en nybörjar grupp med en massa mexikanare som inte kan ett skit! Så pass dålig är jag ju faktiskt inte!

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0