Onsdag

Det är verkligen varmt i Sverige i år, hör jag. Min bror skyller på mig. "Rebecca! Bara för att du lämnade Sverige så blev det en riktigt vinter och värsta sommaren! Du får inte komma hem!!" säger han. Haha! Men eller hur! När jag kommer nästa sommar kommer det väl bara regna hela tiden, som vanligt!
Nu har det sjunkigt här till 26 grader, så ska kanske passa på att ta och springa lite? Sen ska jag packa och köra till colleget och se vad jag fick på placerings testet. Och sen hämta upp Ashley. Mycket att göra idag, höhö! xD

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Goranalma

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2011-04-07 @ 15:05:15
URL: http://goranalma.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0