LCC möte

"There´s nothing like a funeral to make you feel alive"
Ah vad jag känner mig på topp idag! Även om en del av mina fina nya vänner åker hem nu dessa veckor, så har jag ju faktiskt lärt känna nya au pairer, så som Pilvi och Marina. Och idag på au pairmötet så träffade jag tre andra au pairer i min grupp, (faktiskt! Au pairer i MIN egna grupp!!!) en ny som varit här i någon månad och två från Manassas gruppen som varit här ett tag. Vi var två grupper som blev en för några månader sedan.
Det var ett smyckeparty, givetvis råkade jag köpa två smycken! xD haha. Jätte trevliga tjejer i alla fall :)

Tillbringade några timmar på UNO: s efter mötet.

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0