Kansas, here I come!

Imorgon flyger jag till Kansas. Det börjar ta slut på majsen här hemma, så det är dax att åka och skörde lite ny! Hoppas även på att det kommer en stor tornado, så kanske man kan få träffa Dorothy och den elaka häxan från väst? Har alltid velat hoppa på en gul väg och sjunga med en fågelskrämma utan hjärna, en robot utan hjärta och ett fegt lejon! Om jag har tur, så kanske jag får uppleva det i helgen?

Blir i alla fall ännu en stat att pricka av på min lista!

Inte vackraste bilden... Men det är lite såhär jag föreställer mig Kansas. Majs överallt och lite lejon och plåtmän och fågelskrämmor som springer runt och sjunger :) Bilder från en höstfestival jag var med min familj på i höstas.


//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0