Halleluja! Simmade idag!

Jag kommer att ta död på mig själv nästa vecka...
Vi åkte till innomhuspoolen på gymmet idag, eftersom den är roligare med rutchkana och trampoliner. Jag lät Morgan och Ashley leka i poolen medan jag simmade i en sån bana, tar alla tillfällen jag kan till att träna! I alla fall, så var det sjukt längesedan jag tränade! Eftersom jag inte haft tid etc. Så nästa vecka ska Ash till sin mamma, så då har jag planerat in ca 2 träningspass om dagen. Måndag: Boot Camp och step´n Sculp, Tisdag: Kickboxning, Onsdag: Boot Camp och Power sculp, Torsdag: Step´n Sculp, Fredag Boot Camp och (High Intensive Traning) H.I.T. Jag veet att jag inte kommer bli fit efter en vecka, men bränna ett dussin calorier sådär mitt i sommaren kan ju aldrig vara fel ;) Sen ska jag verkligen försöka ut och springa någon runda ibland när jag har tid lite oftare :)

Så rolig var jag idag! Haha! Har ni haft en bra dag annars?

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0