Förlänga

Min värld är så mycket större än många andras. För jag är en av dom som vågade ta steget över Svenska gränsen, lämna Sverige och flytta till ett land långt borta, flytta in hos främmande människor och se världen genom andras ögon. Att lämna hem, familj och kompisar och helt själv kasta sig ut i världen... Det är starkt gjort. Många undrade om jag var riktigt klok; Ska du verkligen åka till USA!? Det jäkla skitlandet! Och bo hos folk du inte känner!? Tro mig... Min syn på USA har ändrats så sjuuukt mkt! I min lilla au  pair-bubbla har jag upplevt otroligt mycket! Träffat otroligt många människor och diskuterat så sjukt många saker! Jag har ändrats! Min värld har ändrats. Och nu när jag har varit här i 11 månader, är jag glad att jag förlänger. För det finns så mkt mer att lära och uppleva. Och jag har fortfarande inte gjort hälften av alla dessa resor jag ville göra!

Med dessa orden säger jag att min förlägningsansökan är igårn, Cultural Care jobbar med att förlänga mitt visum  och jag måste börja spara till nya försäkringar. Byebye dom reseplanerna!
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Marie

Har hela tiden tyckt du gjorde rätt - klart du vågade - vet du inte hur stark du egentlgien är - jo nu gör du!! Häftigt du vågade ta steget och att bli kvar längre......Bra jobbat Rebecka!!

Men som alltid............var rädd om dig tjejen! Kram

2010-07-08 @ 21:16:42
Postat av: Tormodolea

This is a very good site. Thank you.

2011-02-11 @ 16:06:29
URL: http://tormodolea.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0