Den jäääkla glassen!!

Jag tänkte att jag skulle sluta käka onyttig idag. Så jag åt nöjt min sallad till middag och drog till Starbucks för att träffa lite friends. Marina hade aldrig varit på Cold Stone, super gott glasställe med typ all sorts of topping! Så både jag och Pilvi blev chockade! Så Pilvio och Marina rusade över för att köpa glass, medan jag och de andra satt kvar, jag ska inte ha! Men så kommer då Pilvi med sin jätte goda glass med brownies i, kommer på att hon måste lämna tillbaka några filmer och kör iväg... och lämnar den där glassen mitt framör min mun i 30 grader... Den smäääälter! Sa jag och käkade upp hennes glass! Haha! Givetvis köpte jag en ny glass åt henne, hihi.




//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Pi|vii

''Pilvi med sin jätte goda glass'' I think you made a mistake, I thought it was our ice cream... ''can you take two spoons??'' haha!

2010-07-23 @ 06:04:55
URL: http://pilvitheaupair.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0