American Idol

Jag var på Amrican Idol igår. Top 10 live tour, var det.  Vi hade köpt gräsplatser. Men det kom en vakt och sa att grässectionen var avstängd, och gav oss nya biljetter som var typ i mitten! Snacka om tur, va? Vi fick varsin stol och fick sitta mycket närmare scenen! :D
Det var riktigt idol anda! Skrikande småtjejer! Pappor som funderade över vad dom gjorde där, mammor som dansade! Och hög musik! Själv så gillade jag top 4! Speciellt en kille som spelade grymt på gitarr, hade lite längre, lockig blont hår och ett leende som... åh! Jag tror jag blev kär! Haha.

Lite middag innan, hehe. Varmt var det, så man svettades ju en del!

Jag och Maria


//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va kul!

2010-07-24 @ 20:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0