4th July weekend

Vad ska jag säga om helgen? Galen, snurrig och helt knasig! :D Feest i lördags, galet kul! Slutade lite dimmigt i en allt för skön säng! Vaknade upp och Lisa sov bredvis mig, nästa gång jag vaknade låg Rob där och sov, och tredje gången Amar... Men jag orkade inte bry mig, haha! Sova gjorde man väl inte så mkt ändå, var ju typ morgon när man la sig!
Söndagen var helsnurrig! Vi var väl 11 pers som var kvar dagen efter och låg i en hög i en soffa och funderade över dagen. Vi tjejer ville såklart till DC, men killarna tycker ju inte att 4th July är någonting speciellt, så de ville bara hem och sova. Så vi bestämde, efter en runda till sjön, att vi drar ut och käkar allihopga på T.G.I Fridays, så det gjorde vi. Klockan fyra vandrar alla 11 in på restaurangen, och jag borde kanske nämna att jag var smått döende? Åt kanske klockan 4 dagen innan, lite chips under kvällen och thats it! Ett dygns fastande, plus allkoholintag, not good! Så jag sa åt servitrisen att jag ville ha en Cola och bread sticks, fort som fan! Efter 5 minuter kom han in med varma, goda brödpinnar som jag mumsade i mig! Sen satt vi där i 2 och en halv timme. Efteråt drog vi tjejer downtown till DC medan killarna drog hem. Trötta, huvudvärk och helt slut vandrar vi in på Smithsonian ca en halvtimme innan fyrverkeriet börjar. Jätte vacker var det och vi var jätte glada att vi åkte in! Tills vi kom tillbaka till metron! Jag skojar inte att det stod tusen människor i kö UTANFÖR rulltrappan ner!!! Tog oss en timme att komma ombord på tåget! Men tillslut, runt ett tiden, kom vi hem.













//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild. Man kan rösta 1 gång om dagen, ta endast 2 sekunder och jag kommer bli så glad.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

(Fårlåt om jag har skickat detta innan) <3

2010-07-06 @ 23:27:46
URL: http:// www.denkalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0