Wzz up?

Fick hem en ny laddning foton från Snapfish igår... Så nu lär jag ha fyllt upp med att göra klart scrapbooks så att mamma kan ta med dem hem när de hälsar på :) 191 vilder!! MEN... det är bilder från september till januari, 5 månader... och med tanke  på hur mycket bilder jag egentligen tagit, så är jag väldigt stolt över att jag lyckats skala ner det till så lite :)
Kom på värsta bästa iden igår! Eftersom jag ganska säkert kommer att stanna, så är det rätt idiotiskt om mamma tar med sig alla mina vinterkläder hem, som jag första hade tänkt att hon skulle göra... Så hur ska jag lyckas få hem allting som jag köpt, om jag nu ska stanna längre än ett år. Mer än ett år, det innebär ju en hel del grejor... Men så vill ju pappa, Kattis och Yasmin komma över oxå... De kan ju komma nästa påsklov! Och eftersom en person får ta två väskor, som väger 22 vars, så innebär det att jag kan frakta hem hela garderoben, nästan... De lär inte ta med sig 22 kilo hit ens, så de packar sina väskor och så köper jag 3 väskor som jag fyller till maxvikt, och så får jag hem nästan allt :D Sentar jag 2 väskor själv när jag flyger hem... Låter inte det bra? Då lär jag ju bara spara lite sommarkläder, någon tjocktröja och så... Och så kan Yasmin köpa sin studentklänning på Forever 21 eller något sådant och vara garanderad att ingen annan har en likadan ;)
Nej, nu ska jag dra till gymmet!
Puss hej

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Neha

Gud vad söt:D

2010-01-27 @ 22:43:52
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0