Våga eller inte våga

Hej på er :) Nu är jag vaken och jag har en hel del att hinna med idag. Hade tänk köra en klass på gymmet halv tolv, men jag tror att jag får ta och hoppa den, annars kommer jag aldrig hinna! Haha låter ju som att jag har jätte mkt att göra, men jag måste till colleget och skriva in mig på en klass och eftersom jag är från Sverige så får väl jag göra något slags test på att jag kan engelska...
Haha igår i alla fall så skulle jag och Carro ut och käka middag tsm. Så när vi var på väg mot Fair Oaks mal så ringer Mirka, och hennes kille Andrew vill snacka med mig... Det är såklart om denna killa som jag träffat ^^. Iaf så säger Andrew till mig att jag ska åka till affären, gå fram till honom och säga ungefär såhär: Hej, Jag heter Rebecca, här är mitt nr, ring mig någon dag :), och så gå iväg igen... Haha shiiit! Det hade jag aldrig vågat göra! :O hehe... Eller kanske? hm...
Men faaan jag måste tuffa till mig :P

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

vart i usa är du?

2010-01-15 @ 16:18:16
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Diana

gud vad coolt att du bor och jobbar i usa, tror det är en dröm för många här i sverige!:)

2010-01-15 @ 17:06:04
URL: http://diiaanaaas.blogg.se/
Postat av: Lina

Hahah , aw ;p jo precis så som han säger ska du göra :P muawhwah , vad rooooligt :D

2010-01-15 @ 17:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0