Träningsvärk

Det snöade inatt igen, fast det snöade inte så mkt, så skolorna började två timmar senare bara. Så det är ju skönt, att man slipper sitta insnöad alltså! Och nu så har solen varit framme hela dagen så allt smälter bort igen.
Jag var och tränade i förmiddags... Boxning compat eller vad det hette... Fy faaan vad jobbigt det var! :P Haha trodde jag skulle dö eller nått... men nu känns det bra iaf ;) 
Funderar på om jag skulle göra en klasskaka? :P Så gott och så lite glass till det! Mums mums ;) Hehe.
Nej nu ska jag ringa och prata med Colleget och höra lite om kurserna... Jag har fortfarande inte bestämt mig hur jag ska göra :/

Såhär såg det i alla fall ut sist det snöade... I natt kom det bara 2 cm...
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0